Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

tisdag 16 december 2014

Mvc kontroll i vecka 28

Det känns helt underbart och allt börjar verkligen att falla på plats. Jag har fått förlängt på jobbet som jag älskar och trivs jättebra på ända fram tills jag ska gå hem i slutet av februari på mammaledighet. Det känns fruktansvärt bra. 
Idag var vi på mvc kontroll. Idag togs inget blodsocker eller blodvärde men några andra prov toga. 
Vikt: 83,5 ( 80,8 sist så ökat 2,7 sedan sist och 3,1 sammanlagt)
Blodtryck: 105/60 (samma som förra gången)
Hjärtljud: 145 
Fondus: 26 cm ( 4 cm mer än förra gången) 

I samma vecka med kelian hade jag ert Fondus på 27 cm då hade jag ökat 7 cm på fem veckor och denna gång 4 cm på fem veckor :) 
Allt känns så bra och nu vill man bara ha mars så man kan få bebisgosa med vårt andra mirakel :) 
Hoppas alla har en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar