Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

torsdag 16 februari 2017

Ring

I tisdags beslutade jag och Jocke oss för den vigselring som jag ska ha när vi gifter oss. En som jag blev kär i så fort jag såg den. Igår skulle jag bara gå in på deras hemsida för att titta på den igen och för att ta fotot på den. Då ser jag att de just nu har ett medlemserbjudande på just den ringen. Är det ödet liksom? Nästan 2000kr rabatt på vår ring. Kan ju säga att vi beställde den igår. Och jag kan inte vara lyckligare. En sak till man kan checka av. Så på en vecka kan jag checka av både ring och klänning från listan. 😍😍 
Har verkligen fått "the one" känsla med båda två. Helt otroligt. Så nästa vecka ska jag verkligen börja stapla upp allt inför den stora dagen. Saker som ska göras även ringa några samtal. 

Vår dag kommer bli magisk 😍👌🏻

Ha en bra torsdag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar