Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

torsdag 5 januari 2012

Dagen till ära..

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen och jag ber om ursäkt för det, men efterson det var ett tag sen tänkte jag skriva lite om min underbara jul och mitt fina nyårsfirande.. Detta år blev det en annorlunda jul för mig då jag för första gången i mitt liv inte firade jul på julafton med mina föräldrar. Utan denna jul till ära firade jag tillsammans med Joakims familj, dagen innan jul hade vi även uppersittar kväll med Jockes kompisar något som kommer att bli en tradition. På julafton morgonen tog vi det bara lugnt sedan drog vi till Jockes farmor och farfar för att äta lutfisk för första gången i våra liv, det var faktiskt inte så illa må jag säga. Därefter for vi direkt hem till Jockes mormor och Nisse där vi firade tillsammans med hela hans släkt på sin mammas sida en väldigt trevlig tillställning. Efter rundan hemma hos Jockes mormor blev det att även denna dagen till ära fira lite jul med hans kompisar, något som uppskattades av mig väldigt mycket även att jag var nykter.
På juldagen for vi hem till mina föräldrar och firade lite jul med dem också, tyvärr fick lilla syster vara på sjukhuset mesta dels av juldagen så vi hann inte se varandra speciellt mycket vilket var väldigt synd.
Mellan dagarna var väldigt lugna hemma i Lenhovda för att göra oss redo för vår fina semester till London över nyår. Denna resan blev något utöver det vanliga. Tyvärr kom vi aldrig fram till BigBen på nyårsafton eftersom det var sjukt mycket folk överallt. Så det tråkiga var att vi knappt såg några raketer alls så dem fick vi se dagen efter på youtube men det gick ju det också. Vill bara säga att det var en underbart bra resa som jag kommer att minnas i resten av mitt liv..
Idag kommer även min älskade lilla syster hem till mig som jag inte har sett på ett tag. Jag längtar så till att få se henne (: <3 <3
Sen måste jag även till lägga att jag tycker att Caroline och Daniels bebisar kan ta och titta ut snart (: <3 <3

Kramar till er alla <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar