Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

torsdag 12 januari 2012

Idag blir det gym

Nu har jag spenderat stora delar av denna dagen i skolan och på biblioteket för att försöka färdig ställa min rapport om kvinnobrottslighet i landet. Jag blev nästan klar med den och aka bara spendera hela kvällen. På lite fin slip innan dess ska jag ta mig i kragen och dra mig till gymmet med Emma och Towe efter längtat nu ska extra kilona bort (:
Hoppas ni alla får en lika bra dag som jag idag! En extra hälsning till lilla syster som ligger på sjukhus älskar sig <3

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Ska också börja ta tag i gymandet nu :) men blir nog först i februari haha :D puss på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt jätte skönt att träna. Det låter kanon gumman :) jag hoppas du mår bra och att vi ses snart (: puss på dig <3

      Radera