Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

söndag 30 november 2014

Ny vecka

Igår gick vi in i ny vecka i graviditeten alltså  vecka 26. Jag tycker tiden bara springer iväg nu. Veckorna går i rasande fart. Under helgen har jag stickat färdigt minförsta socka och har redan hunnit sticka halva den andra med. Jag kommer i alla fall inte frysa om fötterna i vinter. 
Min älskade Jocke och hans fantastiska vän Alexander satte gips i hela köket under helgen. Så nu börjar det likna något. Snart är det till och med min tur att börja måla och tapetsera i rummet. Äntligen börjar det verkligen hända saker på riktigt och man börjar se en förändring. 

Idag ska jag faktiskt få ha lite egen tid hos frisören med klipp och färg. Ska bli spännande hur man ser ut när man kommer därifrån sen jag blir alltid lika överraskad över det fina resultaten min frisör åstadkommer. Bilder kommer senare :) 
Hoppas alla får en bra dag!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar