Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

måndag 5 januari 2015

Nytt år

Det nya året är här vi har redan kommit till den 5 januari. Vi firade in det nya året med jockes mostrar med familjer det var mycket trevligt med god mat och trevliga spel. 
Här är bild på hur fin min lilla älskling var på nyår med sin skjorta och fluga. 
Även jag var fixad för en gångs skull på mycket länge:) 
Vi har även hunnit gå in i vecka 31 i denna graviditet och idag är det endast 68 dagar kvar till beräknad födelse av pyret. 

Igår den 4 juli hade även jag och min underbara sambo varit tillsammans i hela sju år. Sju år som har bestått av med och motgångar men som resulterat i vår underbara son och vårt lilla pyre på väg. 
Vi har ett underbart hus under renovering tillsammans och där gör vi allt tillsammans för att få det färdigt.jag älskar dig mest av allt min älskling 💕 
Hoppas alla får en bra dag!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar