Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

måndag 9 mars 2015

5 dagar kvar

Igår gick vi in i vecka 40 så idag är det endast fem dagar kvar till bebis är beräknad. Har inte känt denna längtan att få tillbaka min kropp igen som jag nu känner. Nu har jag ont överallt, rygg fötter händer. Dock har inte några sammandragningar kommit igång ännu. Detta endast när jag går och då är det sammandragningar under tiden jag går men det slutar så fort jag kommer in igen. Nu har vi även fixat allt färdigt så bebis vagga är bäddad och klar. Väskorna är packade och står ute i vår nytvättade bil. 
Igår hade jag en babyshower det var väldigt mysigt med fika och snack. Vi fick en fin fyll i bok, snutte, gosig kudde, nalle overall och en fin body med söta kiwis på. Nu hoppas jag verkligen att bebisen vill komma ut inom kort helst innan helgen är över. 
Hoppas alla får en fin dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar