Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

torsdag 5 mars 2015

Ensiffrigt

Idag går vi ner på ensiffrigt och det är nu endast 9 dagar kvar till vår lilla bebis är beräknad. Allt är packat nu och står i hallen och väntar på att kunna bäras ut i bilen. Nu är det bara den eviga väntan på att denna förlossningen ska sätta igång. Går och lämnar kelian på förskolan de dagar han är där, ca 4 km och då har jag ofta sammandragningar men sen avtar det lite när man kommer hem. Nu tycker iaf jag att det är dags att bebis tar beslut om att komma ut till oss. Då alla här utanför magen längtar och väntar på att få träffa dig. 
Idag på morgonen innan jag begav mig med kelian till förskolan hann jag även fixa till akvariet till fiskarna få det såg alldeles för hemskt ut innan och vem vet när jag kommer hinna städa det nästa gång. 
Nu ska jag ta mig en lugn vilopaus med min mr grey i handen och se hur långt jag hinner läsa 😜 
Hoppas alla får en fin dag! 
Kramar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar