Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

fredag 24 april 2015

Delmål 1 nått!

På söndag är det dags att börja träna igen efter graviditeten/förlossningen, något som jag faktiskt ser fram emot väldigt mycket. När jag skrevs in på mvc i vecka 10 vägde jag in mig på 80,4 kg vid sista besöket på mvc innan Ian föddes vägde jag 93,9 kg en viktuppgång på 13,5 kg. Idag 5,5 vecka efter förlossningen vägde jag in mig på 78,9 vilket betyder att jag utan att ha börjat träna redan har gått ner 15 kg och jag har nu nått mitt första delmål som var att komma under 80 vilket jag inte har varit på över två år. Fortsätter det så här så kanske man når sitt stora mål innan sommaren är slut. 
Måste säga att allt känns så himla skönt just nu. 

Hoppas alla mår lika bra som jag gör! 
Kramar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar