Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

torsdag 9 april 2015

Tiden springer iväg

Igår när jag lämnat min stora kille på förskolan tog jag med mig Ian på en roadtrip till gemla för att umgås med mina älskade vänner josse och Sara med deras underbara barn Lucas och nella. Vi hade en underbar förmiddag och timmarna bara sprang iväg. Så nästa gång får även stora killen följa med så vi inte måste åka hem tidigare bara för att hämta hem honom. 

Idag har jag och minstingen varit på tillväxt koll på BVC och han bara växer och växer. Sist vägde han 4250g detta för en vecka sedan, idag vägde han in sig på 4610g alltså nästan 400g plus på en vecka. Denna mamma har grädde i tuttarna denna gången i jämförelse med förra gången då det inte kom något alls. 

Bild från igår påväg till gemla :) 

Inom kort kommer även förlossningsberättelsen ut från Ians födsel 👍🏻😀

Hoppas alla får en solig och bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar