Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

tisdag 16 augusti 2016

Dagens samtal

Var idag iväg till Växjö för att träffa en barnmorska på auroramottagningen för att gå igenom inför min kommande förlossning. Jag fick först med egna ord beskriva hur jag kände igenom mina två förlossningar och vad de var som var jobbigt då. Efter det gick vi igenom hela förlossningen med Ian för de var färskast i minnet. Det kändes helt okej efteråt. Vi tog även en by tid då vi ska skriva hela min förlossningsplan i journalen och så påpekade bm att det som bestäms där måste följas av alla på förlossningen sen. Så nästa gång jag ska dit är 6:e sept. Nu känner jag bara att bebis får komma när som helst efter den 12 sept. Och jag hoppas verkligen han bestämmer sug flr att komma tidigare. 
Bild från idag vecka 33 (32+3)

Ha en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar