Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

lördag 6 augusti 2016

Vecka 32

Semestern börjar gå mot sitt slut och det är dags att ta upp bloggandet igen då jag har lite mer tid. 
Idag gick vi in i vecka 32 i denna graviditeten vilket betyder att det endast är 62 dagar kvar till beräknad födsel. Detta skrämmer mig att det närmar sig så snabbt att jag inte riktigt hänger med. Just nu är jag så himla rädd för denna förlossningen. Alla dessa tankar och funderingar! Kommer det ta lika lång tid? Kommer jag klara av det rent psykiskt? Just nu vill jag bara att allt ska gå så sakta fast ändå vill jag ju träffa den lilla människan som lever inom dig gärna igår pga alla gravidplågor som jag har haft under denna graviditet. Hur kan man vara så kluven kring detta!? 
Från 1/8 vecka 31 (30+2)

Jag spricker från 3/8 vecka 31 (30+4)

Ha en bra helg! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar