Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

söndag 3 september 2017

Helgen

I fredags åkte jag hem från Norrköping för att ha helgen att umgås med familjen. Med mannen och barnen. Fredagen bestod mest i att åka tåg till Växjö där svägerskan hämtade mig och skjutsade mig sedan till norrhult där Jocke spelade fotbollsmatch. Det gick dessvärre inte så jättebra i den matchen. Efteråt köpte Jocke pizza till mig då jag inte hade hunnit äta något plus att han och barnen redan hade ätit. Jocke skulle dessutom ut på krogen med sina vänner. Men det gjorde inte mig något, jag var ändå trött och orkade inte speciellt mycket. Orkade inte ens se färdigt filmen jag satte igång. 
                              

Lördagen startade som vanligt, jag tog med mig barnen upp gjorde frukost, lät Jocke få sovmorgon. När han väl kommer ner så tar det inte mer än 30 min så ringer telefonen och i luren säger kvinnan at jag ska få ett blombud inom en timme. Och hon upprepar gatuadressen flera gånger för hon märkte nog att jag blev lite chockad. Och så kom blombudskillen med buketten som faktiskt var till mig och den var inte från vem som helst utan från min fantastiska make. #minmanhankan 


Nu ärvdes söndagskväll och jag är åter på tåget påväg till Norrköping för ytterligare en vecka av utbildning där. Nu är hälften av utbildningen gjord bara 10 veckor kvar. 

Ha en bra kväll! 
Kramar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar