Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

fredag 8 september 2017

Tågresa hem

Äntligen fredag! Vilken lycka, jag ska få åka hem för att umgås med min älskade lilla familj. Och denna helg kommer jag få vara med min familj en extra dag. 
Trots att det inte är på de roligaste premisserna så passar ag ändå på att ta vara på varje sekund. På måndag väntar nämligen operation för Kelian så en självklarhet är att jag är hemma och är med under den. 

Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad helgen ska innehålla. Men det är ganska skönt det också. Att göra lite som man själv känner. Jag hade dock velat få tid att slipa och måla trappan inne i huset så jag skulle kunna börja fixa till trappmattorna så vi inte nöter så mycket på trappan, vilket det faktiskt gör nu med alla leksaker som tappas (läs slängs) i trappan dagligen. 


Nu ska jag sätta mig här på tåget och skriva en veckoreflektion om veckans lektioner under utbildning. Hände, kände och tänkte är de tre ord jag ska ta med mig igenom hela det skrivandet. Förhoppningsvis får jag ihop något. 

Hoppas ni får en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar