Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

måndag 18 juli 2016

Första dagen på semestern

Idag gick både jag och Joakim på semester. Och under helgen bjöd vi nära och kära på lite grillat för att fira både mig och Joakim som under våren och början av sommarn har blivit 25 år. 
Fick en jättefin tavla av min bästa vän som nu står i köket men som kommer att sättas upp i vårt sovrum när de är färdigt. Jag så tacksam för att ha en vän som henne. 
Åter till vår första lediga dag tillsammans där vi i morse hade beslutsångest angående om vi skulle dra över till Öland eller bara chilla hemma. Det blev en dh med två långa promenader jag gick lite efter kelian och Jocke med Ian hela tiden då min rygg inte ville samarbeta. 
Kelian gungar vid skolan (20160718)

Jag hänger lite efter (20160718)

Dagens mamma (20160718)

Andra promenaden vi gjorde blev det lite bärplockning som kelian fick äta innan han skulle sova. Så blev vi bjudna spontant på fika hos våra fina vänner. Barnen lekte med varandra hela tiden och kelian ville inte ens gå hem. Det här med spontana möten är så mysigt. 
Plocka bär i skogen 
Ian vilade lite (20160718)
Härlig eftermiddag/kväll i skogen (20160718)

Ha en bra kväll! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar