Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

fredag 29 juli 2016

Långt inlägg

Här kommer ett långt sammanfattande inlägg om vår andra semestervecka. Vi började med att i måndags åka jättetidigt till vårt hotell i Norrköping för att hämta våra biljetter för inträdet på Kolmården. Där såg vi alla möjliga djur tillsammans med barnens mormor, morfar och moster. Dock var kelian väldigt lugn och kändes inte alls som sig själv vår vilde. Men vi förstod snabbt att han hade feber det plus att det var fruktansvärt varmt ute. Men titta på alla djur skulle han. 
I väntan på mormor, morfar och Amanda. (20160725)
Barnen är inne och klappar getterna. 
Järvar. 
Röd panda. 
Tiger. 
Kameluppvisning. 
Love is in the air. 

På tisdagen stannade vi till på Ingelsta köpcenter där köpte Jocke lite nya kläder och de var dock de ända vi hittade där. Sen for vi mot mina föräldrar då Jocke och min syster hade bestämt att de på onsdagen skulle ut på krogen. Tisdagskvällen umgicks vi med familjen samt kom min farmor och farfar på tacos. 
Onsdagen ringde vi min bror så körde vi ut till morfar för att fika lite där. När vi var tillbaka hos mamma och pappa så grillade vi lite och körde in till Oskarshamn och gick på hamnfestivalen lite. På torsdagen körde vi hem tidigt för att Jocke skulle hjälpa Jörgen att snickra lite trall till deras altan. Jag gav då barnen lunch sedan körde jag ner dit också. Vi hade en mysig kväll med trallbygge för männen, barnen lekte och vi mammor satt och pratade. 
Ska tillägga att vi köpte ett Nintendo 8 bitars under tiden som vi var i Oskarshamn som Jocke installerade idag. 
Nostalgi (20160729)

Ha en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar