Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

söndag 3 juli 2016

Gårdagens inköp

Här kommer inlägget med vad jag faktiskt fick med mig hem från Ullared igår. Den stora anledningen till att jag åkte iväg var för att vi skulle köpa lite kläder och grejer som kan behövas till bebis i magen. 
Det här fick vi hem till bebis. 

Det blev: 
4st body strl 50
2st body strl 56
1st body strl 62
1st pyjamas strl 50
2st byxor strl 50
3st byxor strl 56
2st snuttefiltar
1st filt
1st vagnhänge
2st nappar
2pkt nappar till flaskor
1st bäddset

Jag fick även med mig lite smått och gott till mig själv. 
Lite nytt till mig

Det blev alltså lite till mig också här får ni se vad: 
Pennor plus målarbok
Träningsbyxor (shorts)
Linne
Avsminkningsservetter
2st olika eyeliner
Sminkborttagning
Ansiktskräm
Deo
Hårinpackning
Parfym Britney Spears (finns ej med på bild)
Ögonskugga

Det blev även lite små saker till Jocke och kelian. Ian behövde inget speciellt så han köpte vi inget speciellt till. 
Lite av de jag köpte till grabbarna. 

Kalsonger till Jocke
Kalsonger till kelian (likadana som pappa)
Arbetsbyxor till kelian
T-shirt till Jocke
Tandborstar till barnen (ej med på bild) 
Pottbok till kelian (ej med på bild)
Vattenpistol till barnen (ej med på bild)

Hjälpte även ett par vänner med att köpa några saker. En väska, en klänning samt parfym och kammar. Så jag fick med mig en hel del hem och som sagt mest saker till bebis. Nu är det bara lite saker kvar att köpa till bebis sen är vi mer än klara för din ankomst lilla vän. 

Måste bara tillägga att min älskade Jocke överraskade mig med att ta med mig in till Växjö igår också för att fira min födelsedag med att bjuda mig på mat på fyra krogar. Kan man annat än att älska den mannen. 

Hoppas ni haft en bra söndag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar