Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

onsdag 29 februari 2012

alla hjärtans dag..

..var för ett par veckor sedan och eftersom jag inte gjorde något inlägg då tänker jag nu lägga in lite bilder på hur fint och mysigt min älskade man hade gjort det till mig när jag kom hem från skolan. Med rosenblad utspridda i sängen i en form av ett hjärta och i mitten hade han lagt en ask med gelehjärtan och på min huvudkudde låg en stor och fin bukett med röda rosor. Och det finaste av allt var att han hade ställt tända levande ljus i hela rummet och på golvet stod det värmeljus formade som ett hjärta. Och han är bara så mycket kärlek för mig. Jag älskar dig min älskling, nu kommer bilder på det fina han gav mig!!

Hjärtat du betyder mest för mig!!

Underbart fint och mysigt gjorde min älskling!

Fint!!

Jag själv ställde in den fina buketten med roser i en vas och satte i mitten av det fina hjärtat.!!

Satte ihop en fin bild på det jag fick av min älskade Joakim!! Jag älskar dig mest av allt min älskling!!!
Jag hoppas ni andra fick en lika fin alla hjärtans dag som jag fick för min var helt underbar och jag vill bara att hela världen ska veta hur mycket jag älskar min älskade älskling Joakim Jakobsson!! 

Kramar till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar