Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

onsdag 29 februari 2012

Hemma idag

Idag blev jag tvungen att stanna hemma då jag har blivit dålig i magen av min penicillin jag har tagit mot min urinvägsinfektion och då jag bara har en tablett kvar som jag ska ta alldeles strax så jag hoppas nu att det jag blir redig efter detta nu. Som jag skrev i tidigare inlägg så var jag hemma hos bror och Caroline och lilla kersti och tvillingarna. Och denna dag till ära vill jag lägga ut en söt bild på lilla Kersti som hade valt fina färgglada kläder när vi var där och gick omkring i sina nya stövlar som hon fick av sin pappa som var blå med fina drakar på.
Min söta lilla brorsdotter Kersti!! Hon är så lik mig vad gäller att välja passande kläder som stämmer ihop med färgerna.
Idag ska jag och älskling mysa lite med pizza till kvällen framför fotbollen Sverige och Kroatien himla mysigt. Sen blir det även kanske lite Sveriges mästerkok om jag har tur och joakim inte kommer hem allt för tidigt från sina träningar!

Hoppas alla får en bra dag!! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar