Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

måndag 27 februari 2012

Tar alltid lång tid innan jag skriver..

Nu är det som vanligt ett bra tag sedan jag skrev ett inlägg igen. Jag tänkte dock berätta vilken härlig helg jag har haft hos mina föräldrar hemma i påskallavik. Det började med att i fredags åkte jag ner och tittade på min fotbollsträning. Och kom hem för att äta god mat tillsammans med min älskade Joakim och hans morbror. På lördagen blev det att åka till min älskade bror och hans sambo för att fika och mysa lite med deras dotter och söner. Ur gulliga!!! Vi titta lite fotboll innan vi åkte vidare till mamma och pappa för en härlig middag.. Igår va jag och syster på dop för min kusins dotter en mycket fin tillställning.. På kvällen innan vi for tillbaka till lenhovda igen åkte vi till bror och hans familj igen för att titta på fotboll då Joakims lag Liverpool besegrade Cardiff på straffar.. Mycket bra helg!! Helt klart toppen..
Hoppas ni haft lika bra som jag haft det !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar