Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

tisdag 7 februari 2012

Sjuk

Nu är det ett tag sen igen som jag skrev eller gjorde ett inlägg här i bloggen och måste nu berätta att jag blivit faster till två gulliga pojkar som skall heta Felix och Sixten! Dagen till ära tänker jag även lägga in en söt liten bild på dessa små sötingar!
Felix & Sixten!
Och helgen som var hade jag min älskade syster hemma hos mig då Joakim var iväg på fredags kvällen satt jag och Amanda och mös i soffan med choklad doppade jordgubbar och massa annat gott nu får ni bilder på detta också!


Jag och Amanda (;
Vårt bord är uppdukat jag älskar detta !! 
Mys kväll med Amanda till She´s the man och Twilight Breaking Dawn part I (;

Underbart rolig helg som sedan på lördagen spenderades i Växjö där det blev shopping och Amanda handlade upp alla sina presentkort som hon hade fått när hon fyllde år tidigare i år.. Jag inhandlade mig en ny kofta en bok, en väska och ett pannband, men även två body till Felix och Sixten. Vi åt denna dag en god middag tillsammans inne i Växjö, men även en god middag hemma hos Joakims föräldrar.. Om jag ska summera denna helg med ett ord så blir det fantastisk! Enda minuset är att jag är sjuk! :(

Hoppas alla haft så här bra i helgen som jag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar