Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

torsdag 13 oktober 2016

En vecka


...har gått sedan jag skrev sist. Detta för att vi försökt komma in i rutiner nu när pappan börjat jobba igen och jag har barnen själv hemma. Men jag känner ändå att jag faktiskt kommit in i en bra rutin både gällande barnen och mig samt mig själv då jag kommit igång med min motion. Jag går nästan varje dag samt är på gymmet 3-4 ggr i veckan då jag använder mig av Olga Rönnbergs bok träning för nyblivna mammor. En kanonbra bok som verkligen hjälper till att träna det som man behöver och det som hjälper till när man precis fått barn. Och träningen i sig gör att jag mår mycket bättre. Så det är så skönt att man kommit igång på riktigt. 
Dagens träning

Detta är mina standard promenader

Ha en bra dag! 
Kramar <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar