Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

lördag 1 oktober 2016

Nattuggla

Det här med amning på nätterna trodde jag skulle bli jobbigt för mig som alltid är så trött på kvällar och bara vaknar typ när barnen vill komma in till oss och sova sen somnar om direkt. Men det är helt tvärtom jag hat fortfarande inga problem med att vakna men däremot så har jag svårare att somna om istället. Att vara vaken 1-1,5h i samband med varje amningstillfälle är inga problem. Och jag orkar med dagarna med dock blir det ofta en liten powernap i soffan under kvällarna. Än så länge fungerar allt så himla bra, men det ska bli intressant nästa vecka när Jocke ska börja jobba på torsdag hur det kommer att gå att ha båda killarna själv. Tror inte det kommer att bli några som helat problem. 

Ha det bra!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar