Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

torsdag 6 oktober 2016

Jocke börja jobba

Idag var första morgonen med barnen själv. Jag kan ju säga att rutinen måste vi nog slipa lite på men annars tyckte jag det gick rätt bra. När Jocke hade gått så låg barnen och jag kvar i sängen och gosade lite. Kan ju säga att detta mys är det bästa 😍
Hela ligan. 😍😍
Sen var det dags att göra oss klara för att de två stora killarna skulle till förskolan. Först frukost och sen in i duschen och därefter klä på sig. När killarna väl var lämnade tig jag och Caspian en vända förbi gymmet så mamman kunde köra ur sig lite. 
Min väg tillbaka är nära 👌🏻💪🏻👊🏻
Sen blev det hem duscha mata Caspian samtidigt som jag sminkade mig lite lätt. Och en promenad till BVC för tillväxtkobtroll. Caspian hade sedan i måndags gått upp nästan 100g och var nästan uppe på sin födelsevikt. 
 Snart blir det att fixa iordning för att ta ytterligare en rund då tunt sjön för att sedan hämta upp killarna påvägen hem :) 

Ha en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar