Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

tisdag 4 oktober 2016

Underbara människor

Vi har helt klart alldeles underbara människor runt omkring oss. Under veckan nu när vi har varit hemma har vi fått alla möjliga saker. Av svärföräldrarna fick vi kläder, desamma från min syster och min bror även caspians gudmor gav honom kläder. Av mina föräldrar fick vi allihopa något litet, en blöjtårta med kläder till Caspian, flygplan med badskum till Ian och kelian samt en flaska skumpa till mamman och pappan plus två handdukar som min mamma hade vikt som två nallebjörnar. 
Blöjtårtan från mina föräldrar
Kläder från svärföräldrarna, gudmor Maria, min bror samt skorna från min syster. 
Skorna från lin syster. 
Kläder från min syster. 
Kläderna från mina föräldrar. 

H en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar