Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

onsdag 6 mars 2013

Trött

Idag känner jag att kroppen skulle behöva åtminstone en vecka till att vila och få vara ensam utan bebis i magen och en snarkande Karl i sängen. Dock lär det dröja ett bra tag innan detta händer men man kan ju alltid längta lite. Min längtan är som störst nu efter att få träffa och se vad det är för en liten person som gömmer sig i magen, hade gärna sett att bebis kommer ut snart. Igår fick vi veta att vi får hem spjälsängen till bebis nästa helg då mamma och pappa kommer hit och hälsar på :)) då har min älskade mamma också varit så snäll att hon målat den åt oss :)) nu vill jag att bebis ska komma och att våren kommer så man kan ta långa promenader vilken jag varken orkar eller tycker känns speciellt kul nu när det är så kallt ute. Idag är det tre veckor sen jag var hos bm sist och nu är det endast en vecka kvar till nästa besök som jag längtar till dess att få höra bebis hjärtljud igen :))
43 dagar kvar nu!!
Hoppas alla får en bra dag!
Kramar <3
Ps. Bilden nedan är tagen igår eftermiddag när bebis låg väldigt snett i magen :) ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar