Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

tisdag 31 maj 2016

Om dagen

Idag vaknade mina små godingar tidigt och vi började förmiddagen med att duscha och sedan äta lite frukost. Efter frukost blev det till att fara på en liten visit till Växjö för att träffa några härliga mammor från en grupp jag är med i. Det blev lek och fick med dessa i strandbjörket. Efter några timmar där bar det iväg hem för lite lunch med barnen och slapp i soffan då jag inre orkade mycket mer. Har idag även fått hem intedningsgrejerna som jag beställde för ett par veckor sedan men har inte hunnit att plocka upp det ännu. Bilder på detta kommer inom kort. 
Dagens mage (21+3)
Lilleman hoppade upp och la sig och sov i soffan efter lunchen. (2016-05-31)
Idag fick även förlovningsringen hamna i halsbandet då mina fingrar svullnat så mycket när det är varmt ute. (2016-05-31)

Ha en bra kväll! 
Kramar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar