Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

onsdag 18 maj 2016

Tiden

Ja tiden den bara rullar på.. Tyvärr så är alla dagar nästan likadana just nu för tillfället. Stiger upp med ett fruktansvärt illamående äter frukost mår illa, det blir lite bättre äta lunch då kommer illamåendet blir lite bättre efter ett tag, sen ska man äta middag och illamåendet kommer och håller på i sig ända till man ska sova. Detta gör att man är väldigt trött och inte orkar mycket annat än att försöka ta sig igenom dagen. Idag hade jag tänkt jag skulle städa för helgen som kommer, men jag orkade inte mer än att dammsuga och fixa iordning soffan. Plocka undan lite leksaker och bära upp de på barnensrum. Allt annat får vara till jag har mer ork. Förhoppningsvis imorgon eller på fredag efter att jag varit hos frisören. 
Jag har ju glömt att lägga upp lite på gårdagens matkasse och ska även lägga upp dagens. 

Dagens mat har jag endast matbilden. 

Dagens mat är spätta. Gott men Jocke fick tillaga den då fiskens lukt gjorde att de vände sig lite i magen på mig. Men tillagad var den jättegod. 👌🏻

Ha en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar