Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

fredag 13 maj 2016

Vecka 20

Lördag och ny vecka. Status: fortfarande samma mående. Vaknade upp med världens illamående nu vid kl 05.25 på morgonen och det var ju inte bättre att jag igårkväll somnade med det också. Helst av allt skulle jag bara vilja gå och kräkas men min kropp tillåter inte det. Tydligen vill den att jag ska lida lite extra och låta skiten stå mig upp i halsen. 

När jag idag ändå vaknade så tidigt kan jag ju ta med ungarna ner (som också är vakna) och riva klart i rummet som Jocke och alle ska hålla på och bygga i. Måste ju vara klar till kl 10. Har en del kvar men jag hinner nog. Sen var de de där med att vi måste åka iväg idag också för att inte var ivägen. Så vart ska man åka? Det är en mycket bra fråga. Det återstår att se. 
Till något annat jag längtar så himla mycket till på fredag för då ska jag äntligen till frisören igen och få mitt hår fixat inte gjort något sedan i januari så börjar bli dags nu. 

Hoppas alla får en bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar