Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

fredag 7 september 2012

En vecka har gått..

..sedan vi kom hem från vår semester på Cypern. Jag hade en underbart bra vecka på Cypern med min älskade sambo och våra vänner Maria och Alexander. Det var strålande sol och jättevarmt och skönt hela veckan. På måndagen när vi var på Cypern besökte vi ett stort vattenland, måste säga att vi hade hur kul som helst och jag var snabbast av alla i en av vattenrutchkanorna. Kom först i mål tre av tre åk. Tro det eller ej men jag var helt klart bäst. Nu så här en vecka i Sverige ångrade man lite att man hade hemlängtan då jag varit sjuk i princip enda sedan jag kom hem. Förkyld som bara den hostar och snorar som en barnunge.
Idag när jag satt och tittade igenom bilderna på min dator så hittade jag faktiskt en bild från min brors tvillingpojkarsdop på alla faddrarna och pojkarna, tänkte att jag måste dela med mig lite av den då jag för en gångs skull ser ganska bra ut på (:


Foto från den 30 juni 2012. På fotot Oskar Amanda och Felix. Martin jag (Malin) och Sixten.

Hoppas alla får en kanon bra dag! 
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar