Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

tisdag 11 september 2012

Glad

Jag skrev tidigare i år om att jag behövde en vändning i mitt liv för att kunna skapa en riktig tillit till en annan människa igen och jag måste verkligen medge att denna vändning faktiskt tro det eller ej har kommit och då menar jag inte med små steg utan gigantiska steg. Det gör att hela mitt liv ingår i en ny vändning som jag anser bara är positivt. Jag älskar livet just nu och de runt omkring mig som skapar en värdig tillvaro. All kärlek till min sambo Joakim! Älskar dig! 

Nu till dagens viktigaste punkt. Idag är det match dag igen denna gången är motståndet Tingsryd och jag hoppas verkligen att vi tvålar dit dem rejält. Vinner vi denna match går vi upp till andra platsen i serietabellen något som skulle vara en mycket bra placering om man jämför med föra årets slutposition. Mer om matchen skriver jag antingen ikväll eller imorgon. 
Ha en bra dag nu alla!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar