Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

onsdag 12 september 2012

ny dag

Idag händer inte mycket för min del. Gårdagens fotbollsmatch gick dock inte som förväntat. Domaren var katastrofal men det var ömsesidigt åt båda håll. Något som gjorde att matchen dog ut och man inte ville fullfölja matchen. Förlust med 3-0 men tycker ändå att vi gör ett hyfsat jobb. Men vi är inte bittra för det, det blir nya tag till de sista matcherna och hoppas på att vi klarar att hålla kvar en tredje plats i serien.

Idag ska jag vara flitig och plugga och hoppas på att jag blir klar med det till fredagens seminarium lite tidigare så jag kan ha lite tid och göra lite annat. Idag ska jag även vara duktig och laga stek till min älskade man kommer hem och efter det ska jag träna mina små tjejer lite i fotboll. Något som jag ser fram emot idag. Så blir det nog att läsa lite till när jag kommer hem från den träningen.
Hoppas alla har en lika fullspäckad dag som jag har!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar