Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

söndag 16 september 2012

Söndag

Nu är det söndag igen och veckan går mot sitt slut, det är mycket som jag ser fram emot denna veckan som kommer och nästkommande därefter. Denna vecka blir det skola två dagar om min kropp orkar med det. Och till helgen blir det kräftskiva med de bästa människorna. Det kommer bli så jävla kul ser verkligen fram emot det. Vecken därefter blir det skola och den veckan blir det även att göra ett besök i Oskarshamn på min blivande praktikplats där jag ska spendera ca. fyra månader från och med den 8:e oktober och sen på torsdagen ska jag träffa Gabriella för att få mitt hår fixat för nu ser det rent ut sagt förjävligt ut. När jag ändå är på hemmaplan ska jag försöka hälsa på familjen Liljesand/Persson också och mysa lite med grabbarna och Kersti känns verkligen att man inte ses så ofta.

En av mina favorit bilder på lilla Kersti (Tagen av: Malin (jag) på Kerstis två års kalas)
Med denna bilden önskar jag alla en trevlig dag!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar