Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

lördag 22 september 2012

Fotboll och kräftskiva

Idag lördag är det dags för Lenhovda herrlag att spela en avgörande match mot Kosta. De spelar om en andra plats i division 6 Emmaboda och därmed en chans att kvala upp till femman nästa år. Självklart är det en match som jag ska ner och se på Lenhovda Idrottsplats då min kära Joakim troligen ska göra comeback i a-laget idag efter en lång knäskada. Idag är det bara vinst som gäller för jag vill inte ha ett gäng gnälliga män på vår efterlängtade kräftskiva ikväll vilket det troligen blir om de mot förmodan skulle förlora vilket jag absolut inte hoppas eller för den delen tror.

Som sagt till det jag har längtat efter så länge vår kräftskiva ikväll ska bli så himla kul även att jag inte dricker ska jag se till att ha hur kul som helst. Jag hoppas på en kanon bra kväll med fina människor. Snart åker kräfthatten på!!

Underbart så jag har längtat! (Foto taget från www.google.se)
Hoppas alla får en bra dag!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar