Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

måndag 10 september 2012

Ny dag nya möjligheter

Gårdagens match mot Växjö BK gick inte som vi hade hoppats men vi bjöd upp till kamp och spelade stundtals bra fotboll. Matchen slutade med förlust 5-2 men jag tycker ändå vi ska vara grymt nöjda över vår insats. Dock så har jag lyckats göra något med mitt muskelfäste till baksida lår så har asont i mitt knäväck. Efter min egen match åkte jag och svärfar direkt till Norrhult för att se när Joakim som igår spelade sin första match sedan sin knäskada som han tampats med sedan i oktober. Jag tyckte han gjorde bra ifrån sig på planen för att ha varit borta så pass länge och endast tränat riktigt två träningar. Det resulterade i ett mål också av honom, men en sak måste jag ändå säga är likadant som innan han blev skadad allt gnäll på domaren och att sluta jobba för att man tror? att man ska få en frispark. För h-vete jobba till domaren blåser det var ju det första man lärde sig när man började spela. Matchen slutade i alla fall lika 4-4. Bra spelat grabbar.
Nu till dagens härligheter, jo jag ska plugga hela långa dagen och läsa en fantastisk bok.!! NOT! Moira von wrights bok vad eller vem? Hur ska man palla läsa den, det är ett måste men va f*n helst hade jag rent ut sagt skippat skiten. Blir ju dum i huvudet av att ens läsa en sida, där man kanske förstår två ord. SUCK ge mig styrka.!
Imorgon blir det att dra sig till skolan för att träffa Tessan och luncha även köpa sittningsbiljett till fredagens sittning!

Ha en kanon bra dag alla!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar