Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

fredag 18 januari 2013

Sovmorgon

Idag har jag haft en otroligt lång och skön sovmorgon. Nu på förmiddagen blir det att titta på lite vintersport alpint och skidskytte innan det är dags att bege sig till veckans sista praktikpass :) när det passet är gjort har jag endast två veckor kvar av praktiken, känns både bra och dåligt! Det bra är att jag äntligen får flytta hem till lenhovda på heltid igen och fortsätta mitt vardagliga liv igen det negativa är att jag inte får gå tillbaka till praktiken som jag trivts så oerhört bra på. Men självklart kommer jag att åka och hälsa på för att vara med på några träningar i rugbyn innan matchen! :))
Hoppas alla får en bra dag!
Kramar <3
Lägger in en bild här nedan på magen från igår. Vecka 27 (26+5)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar