Du lever bara en gång

Du lever bara en gång

fredag 4 januari 2013

Våran dag

Idag är det den 4 januari och hela 5 år sedan du och jag blev vi min älskade. Det är helt sjukt vad tiden går fort och jag hoppas att de kommande månaderna kommer gå så fort också då vi väntar på att vårt lilla mirakel växer sig stark i min mage. Idag är det 105 dagar  kvar till vår lilla bebis kommer som jag längtar efter att få se vårt lilla under. Men när man ser hur många dagar det är kvar känns det som en hel evighet.
Imorgon går vi in i ny vecka 26 (25+0) och jag känner att det börjar närma sig även att det fortfarande känns som en hel evighet.
Jag och älsklingen har nu tittat ut spjälsäng och skötbord med tillbehör som vi ska åka och köpa inom den närmaste tiden till vårt lilla mirakel, men när det blir vet vi inte riktigt än. Troligen blir det efter att jag gjort mina fyra sista veckor på praktiken, när de väl är slut kommer jag inte åka bort mer än bara över dagen.

Ikväll blir det antingen att åka in till Växjö och titta bio och dra ut och äta lite med älskling eller blir det att laga mat tillsammans med älskling här hemma och sitta och mys med varandra framför tv:n. Det är trots allt våran dag. Jag älskar dig Joakim <3

Min andra halva, du betyder allt för mig <3
Hoppas alla får en bra dag!
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar